lördag 17 maj 2008

The swimsuitsong (remixe)

Okej, idag har jag inhandlat två svarta baddräkter från Calvin Klein och en styck bikini. Det gick... eh... jättebra. Kanon. Jag är så upplyft att jag har skrivit en sång om min upplevelse. Kreta here I come. Kleerup som gjort vinjettmusiken till Studio Belinda ska få skriva musiken till den här. Kan bli en hit tror jag.

Då kör vi:

Kvinnor på kö, förlästa på Elle
blekrosa, celluliter, finnar och mjäll
Köttberg trängs,
kvinnor hudflängs
Lurade vi är, att vi duger som vi är
den som sa det håller inte oss kär
Kvinnor på kö, ser rädda ut
därinne i provhytten tar hoppet slut

Ref: Cause you´re worth it, cause you´re worth it

Feminst, javisst, men inte idag oh no
Ge mig Heidi Klums arsle och ben med en gång
Ge mig fettsug och botox all night long
så lovar jag att ge upp min västerländska klagosång

ref: Cause you´re worth it

2 kommentarer:

Helena Salomonson sa...

men ååh du borde ha gått t. scampi på nybrogatan. enda stället där man behåller någon slags egenkärlek.

Belinda sa...

FAst Scampis mönster alltså... känns lite kulturtantigt...