tisdag 18 mars 2008

Aftonbladets TV-pris

Jag hade en snygg klänning från ett danskt märke som var lite african-inspirerad och den skulle jag ha på Aftonbladets tv-pris som är i kväll på Operan. Men Fredrik ballade ur och då gjorde jag också det. Nu ligger han väl hemma och äter godis istället. Vet inte om jag ångrar att jag inte gick eller inte. Men i morgon ska vi ha "mittfest" på Virtann/Olssons redaktion. Vi ska äta middag på Grill. Jag tar igen det då. Jag känner mig lite låg idag dessutom. Trött liksom. Hörde mig själv vara en tjatmorsa här hemma. "Gör inte så"... "vad gör ni nu"... lägg inte tallriken där"... hatar "tjat-stilen" men ibland räcker inte energin till. Förr i tiden när man var låg kunde man lägga sig framför videon direkt efter jobbet och logga ut. Nu får man vänta tills ungarna sover och då.. undra om det var kul på TV-priset. Kommer jag- indiebabben- någonsin bli nominerad?

Inga kommentarer: