onsdag 12 mars 2008

Läppstift viktigt på anstalt

Idag skulle jag klistra aaaaaaalla kvitton till revisorn som är på mig nu om att jag måste skynda mig men det blev inte så. Det var viktigare att få tag i det nya läppstiftet från Loreal i färgen Fucshia. Det låter ytligt, tänker ni? Japp. Skitytligt faktiskt. Men jag tänker så här. När jag sitter i min träningsoverall på den öppna anstalten, en träningsoverall i bästa nylon som noppar sig under armaran och mellan låren, och mannen, barnen och vännerna kommer för att hälsa på. Då har jag mitt Fucshia-läppstift på mig. När de åker hem igen säger de till varandra att "hon verkar ju må bra ändå. Hon såg pigg ut tycker ni inte det".

1 kommentar:

Anonym sa...

Andas ut. Alla fuskar, glömmer och gör fel. Men kanske inte lika mycket som Vicky von der Lancken. Så länge du inte bräcker henne så är det nog lugnt. Haha