måndag 31 mars 2008

Glöm inte, Studio Belinda 21.00

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaa! Betydligt bättre tid! Du ser rätt cool ut i brills. Jag är avis på alla som ha knäppa-kort-min. Jag måste maila google. Jag kan ju inte behöva skriva in alla dessa uppgifter 200 ggr per dag. Haha.

Belinda sa...

Vddå måste du skriva in konstiga saker när du kommenterar?

Anonym sa...

Först ordverifering. Vilket alla bloggar uppenbarligen har. Sen "välj identitet" dvs. användarnamn och lösenord. Sen namn/URL. Ok att skriva in allt en gång och så är man inloggad tills man loggar ut... men jag får skriva in allt varje gång jag vill kommentera. Och det är bara blogspot, på blogg.se och andra bloggar finns mina inknappade uppgifter kvar behöver bara ordverifiera.

Men det kanske bara är jag som är knäpp och inte fattat hur man gör?

Nu ska jag äta bakad potatis med guacamole och laxfilé.