torsdag 27 mars 2008

Hora, media, feminism.

Jag är den tredje mest populära privata "feministbloggen" enligt Blogportalen. På första plats: Isabella Lunds blogg, jag citerar vad hennes blogg handlar om: "Om hur det är att sälja sex som eskort. Alltid aktuell i debatten om prostitution. Mycket om människohandel, sex och erotik, feminism och andra närliggande ämnen. En chans för dig att få en inblick i hur verkligheten ser ut för en eskort. "

Asså, ärligt. Jag jobbar i mediabranschen. Jag står där framför kameran och försöker le varje måndag. Jag är kollega med Fredrik Virtanen. Kom igen nu people, det om något är väl människohandel, och eh... hur verkligheten ser ut för en... mediahora.

Upp med mig på ettan nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är den tredje mest populära proffsbloggaren inom feminism, hehe.

Belinda sa...

Jaja...