måndag 24 mars 2008

Janne Josefsson ringde

Skulle på bio med mannen och dottern. Då ringde Janne Josefsson på min mans mobil och bad att få tala med mig.
Jag hann tänka så där som alla gör i någon sekund, ska jag ta det eller ta mitt liv. Men jag besinnade mig.
- Hej, det är den andre mannen i ditt liv!
- Hm... du har läst min blogg hör jag.
- Kom igen nu, du ska vara med i Debatt på torsdag,
Jag hade redan tackat nej tidigare i veckan. Känns som om jag inte orkar vara med i "debatt"-sammanhang just nu. Jag tackar faktiskt nej till allt som inte är Studio Belinda, nästan, just nu. För att orka. Just debatt också, det är jobbigt att ladda för. Att sitta och tycka en massa, ihop med andra som tycker. Även om Janne är Janne. Gav honom några andra tips på folk och sa sedan att jag såg honom när han blev stajlad i Teve-stjärnan häromkvällen.
- Ja herregud.
- Skepparkavajen var fin men jeansskjortan och väskan över bröstet...
- Ja... harkel...

Sedan sa vi inte mer om det.

Inga kommentarer: