tisdag 15 januari 2008

Anitras hångel

Puh! Första programmet ur världen. Det gick okej tycker jag. Men jag kan bättre. Blev lite nervös i början men Anitra var också så nervös haha. Men hon är så otroligt underbar att intervjua. Ovanligt med närinsgslivspampar (sossepampar) som snackar på så mycket. Idag toppar mitt program Expressen.se med Anitras citat om att hon hånglar mycket med Göran.

Johan skulle ju komma med kulturtips men det verkade han helt ha glömt bort.

Efteråt applåderade kameramännen mig. Ljudkillen gav beröm. Det är sådant som fäster för de är ju så garvade.

Ankan, Fredrik , Magnus, Monica, Petter, Mia och hela teamet var grymma. Jag längtar till nästa måndag och Janne Josefsson och Katrin Schulman.

Men jag kisade när jag såg mig själv sen, 22.10. Tänkte att det skulle dra bort fem kilo hoho.

Idag är jag hemma med två sjuka barn. Det är faktiskt skönt att hänga runt med dem trots sjukdom. Vi myser och ska äta isglass och kolla på Monsters Inc.

Fast jag börjar må lite illa...

1 kommentar:

Vera sa...

Jag tycker att du skötte dig finfint Belinda.
Ser fram emot nästa vecka. Spännande val av gäster.
Kram Vera