torsdag 31 januari 2008

Första sexxet

Jag har tänk på det här med ens första sex. Det är så synd att många av oss brudar börjar vår sexuella bana med att bli ihop med äldre puckade snubbar. Som inte vill oss väl. Jag blev ihop med en äldre kille. Som tog min oskuld. Alla tyckte han var kool för han jobbade som bartender, haha, jag ryser när jag skriver det, gud, så töntigt. Han hade redan tjej och en unge och uppenbarligen tusen tjejer på sidan om. Ja, ni hör... Och när jag ser tillbaka på det var han ju absolut inget att ha. Han var inte alls bra i sängen. Och jag var bara orolig att inte duga.

Jag borde ha toklegat med poeten i min klass. Erik. Han och jag kunde lärt varandra allt om sex istället.

Föll ni för puckade killar när ni var yngre? Eller gör ni fortfarande det?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Nä, jag faller alltid för mesiga killar som jag kan köra hur mycket som helst med. Så man kan ju säga att jag är den puckade snubben i det här fallet. Illa.

Förresten, superroligt att komma hem från Asien och se att en av mina svenska favoritförfattare startat en blogg! :)

Charlotte sa...

Jag hade tur med det där tycker jag. Blev av med oskulden med en kille jag var ihop med och som också var oskuld. Vi hade jättebra sex i flera månader. Jag kan, trots att han gjorde slut med mig efter några månader, fortfarande minnas honom med ett leende och tycka att han är en fin kille. Det känns mycket bra.

Belinda sa...

Det låter ju skitbra!

bebisdelfinen sa...

jag hade tyvärr en dålig första upplevelse av sex. det var inte bra för fem öre och jag var nog egentligen inte mogen för det (var 14) och kanske inte han heller (han var ett år äldre). men jag var i alla fall ordenligt kär i snubben och har efter honom haft bra erfarenheter. är i ett megabra förhållande nu.

Anonym sa...

Min första sexupplevelse,hemsk.Killen skrek"fan inte en oskuld till"!!!!Och körde på som besatt.Jag var 14 år och gick hem med blodiga trosor och var helt förstörd och nästan stum.OCH INGEN ATT PRATA MED....

Anonym sa...

Härligt att du bloggar Belinda!! Medveten om att jag inte är målgruppen för din fråga men ändå..
Jag är man (25) och och oskuld. När jag var yngre kändes det faktiskt som att en hel edel tjejer trånade efter äldre och mer avancerade (farliga?) killar. Snart har jag alltså nått åldern där jag kan börja ligga med tonårstjejer!! (är lite ironisk) Får väl gå en bartenderutbildning :) Annars brukar man väl säga att snälla, verserade, lite nördigare killar inte sexar så mycket i tonåren men kommer igen runt 25 (annica lantz och carina berg sa nått sånt i radio). Hur ser ni kvinnor/tjejer förresten annars på mjuka, verbala killars sexuella värde och prestationsförmåga? Vilka tips kan man ge till killar för att de ska uppnå sexuellt värde i tjejers ögon ?

Anonym sa...

Jag blev av med min oskuld med en 10 år äldre kille när jag var 16 år. Han bara lekte med mig och jag var jätte kär (självklart). Vi hade sex till och från i 1 år. Han är den sämsta jag vart med. Jag trodde det var mig det var fel på.