torsdag 10 januari 2008

TUTTHUMOR

Innan min dotter skulle sova visade jag henne den svarta Betsey Johnson klänningen jag fått låna av Nitty Gritty till premiärprogrammet. Den är rätt urringad. Hon log och sa lugnt:

"Vilken fin rumpa", och tittade på mina tuttar som jag friskt försökt klämma ihop.

Min man bröt ihop då. Ser ni vad rolig min dotter är. Fantastiskt sinne för humor och så liten. Många barn har ingen humor. Man säger något kul till dem och de börjar lipa istället för att skratta. Men vissa, som min dotter och hennes gamla dagiskompis Pontus... de bara har "det". När Pontus en gång hade sovit över hos oss och skulle gå på toaletten på morgonen möttes han av min (snygga) man som precis hade duschat. En stund senare vid frukostbordet säger Pontus i normal samtalston till dottern:

"Varför har din pappa skägg på rumpan?"

I morgon ska vi gen-repa första programmet. Då ska jag lägga ut bilder.

Go kväll!

3 kommentarer:

Bjäre Bokhandel sa...

took you long enough, eller rättare sagt: ÄNTLIGEN! /kajsa

CECILIA sa...

Äntligen! Belinda bloggar!

http://alifeinoz.blogspot.com/2008/01/alla-mste-lsa.html

CECILIA sa...

Äntligen! Belinda bloggar!

http://alifeinoz.blogspot.com/2008/01/alla-mste-lsa.html