tisdag 15 januari 2008

När Katrin skällde på Fredrik

Nu skrev Vera att jag skötte mig fintfint. Tack. Det finns så mycket systerskap därute att jag blir mjuk i skinnet.

Vi hade bra tittarsiffror för första programmet har jag fått veta också.

Men nu laddas kanonerna om. Jag tycker det ska bli så kul med Janne och Katrin. Jag har träffat Katrin en gång. Då stod hon och råskällde på Virtanen som hade avbrutit henne på en stor födelsedagsfest, mitt i hennes DJ-akt. Virtanen såg väldigt spak ut. eller full. Same shit.
Det var roligt att se Gladiator-spelet. Katrin har humör!

Idag har Fredrik varit lite sträng och gett ordet och så. Det gillar jag.
Tror att Talib och han är liiite putt för att jag kallar dem slacker.

Men jag är inte den mest strukturerade människan heller. Länge förvarade jag mina räkningar i mikron och hade 3 betalningsanmärkingar för det gav mig ångest att leka kontor. Min "sida" av garderoben ser inte klok ut och jag glömmer möten och tider hela tiden. På dagis har fröknarna börjat fylla i lappar åt mig.
Jag blir stressad lätt.

Nu ska jag knarka nya säsongen av Entourage på DVD.
Min kille och jag har en "box" för alla stora händelser i vår relation.

Tex:

24 - under en jobbig kris. Vi låg dag och natt och kollade.
Sex and the city- när vi väntade på att sonen skulle vilja komma till världen. Vi var så nervösa. Det var juli. "Datumet" närmade sig och vi glömde bort att vara nervösa bara så länge Sex and the city flimrade på teven.
Vissa ber till gud, vi andra knarkar boxar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Näääää, jag missade premiären. När går den i repris??

Belinda sa...

Nämen Sandra. Ta nya tag på Måndag 22.10 Då kommer Alfamurvel Janne Josefsson och bloggdrottning Katrin Schulman.