fredag 25 januari 2008

Det finns inte plats för några kärringar på den här redaktionen!

Va? Vem är bäst? Va? Jo, vi på Studio Belinda. Vilken fingertoppskänsla. På Måndag är Nour El-Refai gäst. Vi bokade henne INNAN vi visste att hon blir Luuks sidkick i Melodifestivalen. Hon ska prata om schlagern, om humor och om varför hon blottade sig i Humlegårdsparken en gång.

På måndag kommer också Mat-Niklas och snabbhjärnan, en av Henrik Shyfferts humorförebilder, Carina Berg

Ankan är så jobbig bara: Fråga INTE om vad som är kvinnlig humor. Kvinnor som är komiker spyr på den frågan.

Ankan underskattar mig. Jag ställer inte Kvinnor-Kan-frågor. Eller?

Ankan stod annars för veckans bästa kommentar häromdagen: "Det finns inte plats för några kärringar på den här redaktionen."

Om Ankan var singel skulle jag lotta ut henne i propgrammet. Fast hon gillar inte att synas.

By the way, Jag stod precis och stekte falukorv till lunch, till sonen och mig. Då hör jag min egen röst på teven. Repris på TV8. Men jag fixar inte att titta. Ser alla fel. Problemet med att bara göra teve en dag i veckan är att sekundrarna efter sändning, det är då man vill ha bara eeeen chans till. Då tror man att man skulle sätta det ännu bättre. Vilket inte är säkert.
Men jag ska skriva om tv-ångest annan dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Koolt. Såg att hon ska ut med Riksteatern i vår. Kan ni inte fråga lite om det, verkar ju lite otippat.