måndag 14 januari 2008

Janne Josefsson och jag har ett band

Jag trodde inte att jag var nervös inför idag. Jag menar, att vara småbarnsmamma lämnar inte så mycket utrymme för att pilla sig i naveln och fundera på vem man är eeegentligen. I synnerhet inte när sonen var magsjuk hela lördagen och fortfarande väl får klassas som sjuk. Men. Jag är nervös. Här är bevisen:

Min man kallade mig aggresiv igår. Att jag gnäller och inte tål skämt. Vissa av er som läser mina krönikor i Aftonbladet kanske nu menar att det är jag alltid.

Jag körde bilen väldigt dåligt när vi skulle på julgransplundring i Bagarmossen i lördags. Har aldrig varit i Bagarmossen och körde fel hela tiden.

I natt drömde jag att jag hade ett band ihop med Janne Josefsson (han kommer gästa nästa program ihop med bloggdrottningen Katrin Schulman). Vi hade ett band men inga spelningar för vi kunde inte skriva låtar och ingen av oss spelade något instrument.
I drömmen bönade jag min man att hjälpa oss.

Analysera den drömmen någon.

1 kommentar:

Anonym sa...

http://sandragustafsson.se/2008/01/14/nu-har-vi-dromt/