onsdag 30 januari 2008

Vad tänker du med, Jessica Almenäs?

Jag stod alldeles nyss på ICA och rafsade åt mig några tidningar (Glamour och Veckans NU). Då ser jag nya Café. På omslaget, Jessica Almenäs som leder Let´s Dance. Hon står på knä, framåtlutad och tittar in i kameran med en i mina ögon sexig blick.
Varför Jessica? Varför vill du framställa dig själv på det viset? Tror du David Hellenius skulle välja den posen? Eller Kentarna. När de var på Cafés omslag var det påklätt och andades makt.

Du är sjukt snygg, begåvad och leder Let´s Dance jättebra, tycker jag. Behöver du bekräftelse ändå på att du är sexig?

Ja, det är 2008 och det är ute att skälla på tjejer som "våpar" sig. Café är ju dessutom en tjusig modetidning nu.

Men hela omslaget andas: "jag tar inte mig själv på allvar".

Och nej, jag är inte avis. Jo, på att hon är så snygg, men inte på att hon står på knä på Cafés omslag. Det är jag faktiskt inte avis på ett endaste dugg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag reagerade precis som du.INTE FINA JESSICA!Det måste vara pengarna annars VARFÖR????Om du fick en miljon, så hade du kanske också lagt upp dig?
Me not!

Anonym sa...

Ja visst är det omslaget hemskt!

Jag kollade på förra numret där snygga Gynning står upprätt och posar självsäkert och jämförde med omslaget med Jessika, inte kul...

Fattar inte hur man kan gå med på en sådan grej!!