onsdag 16 januari 2008

Kära lilla människa!

Sitter helt själv på jobbet. Så tyst utan killarnas skvaller. Det sista jag såg av dem var när de baxade in en stor runsten i papp i bilen. Den dyker upp i kväll, kl 22.10 i Studio Virtanen.

I dag kallade min man mig för "kära lilla människa" när vi tjafsade. Då kunde jag inte hålla mig för skratt. Det är finare när han säger det än om Ulf Lundell skulle sagt det. Fat det skulle vara fint om Uffe uttryckt det så också. Det var det där med "kissa på sig" som Uffe inte borde sagt. Allt annat funkar.

Jag försökte tjata över en VAB-dag på min man. Det var då han sa "kära lilla..."
Han tycker att jämställt ska vara jämställt, inte mer. Det kan man ju tycka. Men jag jobbar ju med teveeeee nu. Jag är viktig.

Jag håller också på att välja kläder till Måndag.

Alt 1: BrunBazarklänning i ljusgultbeige. Fin. INGET gravidtyg.
Alt 2 Tjallamallaklänningen. Fin. INGET gravidtyg

Nu finns ju risken att jag ser gravid ut ändå. Det är smällar jag får ta. Eller sluta med godis skulle jag ju också kunna göra.

Ikväll blir det: The Sarah Silverman show på fria televisionen.

2 kommentarer:

Godiva sa...

Roligt att du klarar att sitta själv på jobbet, annars tror man ju att programledare har assistenter till allting!

Kör hårt med studion! (bra med webb-tv!)

Belinda sa...

Inga assistenter här inte. Jag borde ha en eller hur?
Som matade mig. Mariah Carey har nog någon som matar henne. Jag harsett en assistent på bild som håller i sugröret när hon dricker. Men jag är på TV8...