fredag 11 januari 2008

Fridah älskar mig!

Kolla vilket läsarkommentar från Fridah:

Belinda, du är så bra!
Jag har läst Agata Hansson-serien och fullkomligt älskar den!!
Fortsätt som du gör, du kommer äga hela TV8!!

Jag blir så glad. Och nej, jag har INTE fejkat den kommentaren. Den fanns på bloggen helt av sig själv. Jag tror ju alltid att alla andra (journalister och trashigt mediefolk) ) gör så annars. Fejkar sina positiva läsarmejl.

Jag tittar på Let´s dance förresten. Jag tror jag ska heja på Kock-Tina.

4 kommentarer:

pritfest sa...

Belinda, om du vill ha snälla bloggkommentarer så kan jag avslöja att "Gravidchock: Reporter erkänner" räddade förra nyårsafton för mig när jag låg hemma i sviterna efter en riktigt elakartad omgång vinterkräksjuka. Jag var i starkt behov av att tänka på annat än hur kul alla andra hade och hur synd det var om mig som fortfarande var för svag för att klä upp mig och supa ned mig, och din bok lyckades få mig att glömma, i alla fall litegrann.

Kram;

Lisa Magnusson.


Min blogg - http://blogg.aftonbladet.se/19586

Anonym sa...

Ahaaa programmet har inte startat ännu! Jag letade på 8ans sida redan i början av december efter programmet och trodde att jag hade missat det eller nått, men ok det börjar först på måndag!
Kommer du att köra en eler fler ggr i veckan? är det några repriser och i så fall när? Du kan väl lägga upp lite mer info här )eftersom 8:ans hemsida suger)?!

Fridah sa...

Oh, tack så mycket!! Nu blev JAG riktigt glad. Ikväll ska jag kolla på när du äger TV8, lycka till!
//Fridah
www.indiepopochskit.blogg.se

Fridah sa...

Oh, tack så mycket!! Nu blev JAG riktigt glad. Ikväll ska jag kolla på när du äger TV8, lycka till!
//Fridah
www.indiepopochskit.blogg.se