tisdag 22 januari 2008

Är det slut mellan Guillou och mig?

Jag tror att Jan Guillou är sur på mig. Jag kallade honom Robinson-Robban i min hissa/dissa som jag har i Aftonbladet på fredagar. Janne är ju ute och vevar och bråkar så ofta att han börjar bli lika tokigt oberäknelig som Robinson-Robban. I förra veckan fick jag ett mejl från hans fru Ann-Marie Skarp där hon undrade vad jag menade (på ett lite surt sätt). Och i söndags hade Jan Guillou skrivit något om mig, att jag var medioker kolumnist eller vad det nu var. Vilket i och för sig stämmer rätt ofta. Jag har en lysande krönika var femte vecka ungefär.

Men jag som gillar Janne. Är vår kärlekssaga nu över?

Jo, kanske.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kallar du honom Janne kan du nog räkna med att er love story är slut...

Anonym sa...

Men...kan han inte fråga själv?

Anonym sa...

hej. det är så bra att du laddar upp dina program så att man lätt kan öppna dem i wmp. jag förstår mig verkligen inte på den där webbtv-portalen som tv8, ztv och tv3 mfl har. den funkar verkligen inte. varför?
tur att man kan se dina pgm iaf.

Anonym sa...

Hejhej! När kommer uppföljaren på "Otrogen på öppen gata"??