måndag 28 januari 2008

Ägglossning!

Jag har fått en roll på redaktionen. Eller tagit en roll. Jag säger saker som jag misstänker att killarna/gubbarna tycker är jobbiga, eller mer för mycket onödig information. Eller kanske att jag tycker det är kul att bekräfta bilden av mig här. Hon som ska göra "mensteve" som Fredrik säger i den roliga trailern till mitt program.

I dag berättade jag att jag har ägglossning.

Fast de fann sig snabbt. Fredrik i alla fall. Vad Magnus tänker vet bara gud alltså. Kanske "ta meeej härifrån"! Men vi hade en liten "snillen-spekulerar"-utläggning om ägglossning.

Ni hör, jag är inget "tjejmusa"-ideal. Tjejer ska ju vara mystiska. Mystiska musor. Gud, så trist.

Av mig får man en karta direkt.

2 kommentarer:

Ina sa...

Underbart!

Jag gillar verkligen dig Belinda. Bra att du har börjat blogga. Jag klickar in här flera gånger varje dag och kollar om du har skrivit något nytt.

http://www.inasinsikter.blogspot.com

Belinda sa...

Vad bra! Då gillar jag dig också!