torsdag 31 januari 2008

God morgon solstrålar!

Jag är på mycket glatt humör idag. Ungarna var mysiga på morgonen, mannen var på glatt humör, jag hittade rätt klänning direkt i garderoben (annars kan jag må fysiskt dåligt över att det blir fel kläder till jobbet/festen/middagen).

Solen vilar över takåsarna utanför fönstret och i morgon ska jag gå ut med mina tjejkompisar. Jag har inte cancer (än så länge), jag har pengar på kontot. Alla gäster vi vill ha till programmet tackar ja på löpande band! Jag ska fan inte klaga helt enkelt.

Det enda jag är lite nervös för det är att dotterns dagiskompis ska med hem efter dagis. Hoppas att de är på bra humör. Finns inget värre än säg en, två eller i det här fallet tre krisande post-dagis-irriterade barn.

Men vi hoppas på det bästa.

Inga kommentarer: