fredag 6 juni 2008

Eh Ron, har du sovit färdigt?

Ron skickade ett sms i natt om att jag absolut inte fick blogga förrän hans grande finale var satt i verket. Men uppenbarligen är han för skör för att få till mer än ett inlägg varannat dygn så jag sitter här och väntar. Och väntar. Men vad är väl några bloggord om bara ord på flykt. Som man inte kan fånga. Som glider ur handen eller hur var det nu. Så tänk inte på mig baby boy. Jag har hela dagen.

Han kanske ligger och snusar med sin gosefilt och välling fortfarande. Eller har ammat Elin Kling och behöver rapas. Själv har jag varit i Bromma och badat med familjen och Karin och Ana och deras ungar.

Under tiden vi väntar på Ron kan vi prata om min Pocket. Så här snygg är min nya pocket: Otrogen på öppen gata. Den ligger på pockettoppen också.



Å så här snygg är hon som skrev boken.

Inga kommentarer: