torsdag 26 juni 2008

Djurerotik

Hoho. Fick samtal från Morgonpasset angående nästa vecka. På torsdagen ska vi sända från Älvsjömässan. Hundmässa. Det blir nog jättekul. Men jag har tänkt på en sak, kanske kan vi ta upp det i programmet. Det finns faktiskt en hel del hundägare som pratar till sina hundar som om hundarna vore små barn. Eller nej, det är något annat i deras röster. Det är uppfostrande och nästan... erotiskt. Det är alltid kvinnor som pratar så till sina hundar. Som om de tänder på sina hundar men samtidigt anser sig överlägsna.

4 kommentarer:

Amanda sa...

Hahahaha

Du fick mig just att fatta att jag talar till min man exakt som jag talar till en hund vi vaktar ofta.

Uppfodrande men tålmodig. Överlägsen men småkåt.

Belinda sa...

Där satt den!

Sara Ödmark sa...

Haha! Vilka hundägare känner du?
Eller så kanske det är jag som inte lyssnar efter det där erotiska i vännernas hundsamtal.
Ska börja med det nu.

Belinda sa...

I mina hoods har alla hund typ. Många kvinnor som ute emd sina hundra och uppfostrar/läxar och har den där undertonen.
Eller så är det jag som läser in...