fredag 13 juni 2008

Min producent är lite knäpp



Så här oladdad var jag igår kväll förresten när jag skulle åka hem till min nya producent. Jag är sommarlat. Orkar inte tänka, anstränga mig. Känner mig dum och seg och vill inte träffa människor i onödan. Nya producenten är en otroligt vass och smart människa - rolig också - men tyvärr ett galet träningsfreak. Hon bjöd på annanas och tomater samt Nutrilettpulver, allvarligt...
Hon sa också bestämt: "Belinda, i höst får du sluta med smågodiset. Jag ska göra dig fast".
Jag nickade för det står väl så i medicincböckerna, att man ska hålla med patienten i de lägena?

Men när jag åkte därifrån hade hon gjort mina naglar. Jag älskar mångfacetterade mäniskor gör inte ni det. Vi hade ett skitbra möte, jag är kär. Hon är inte rätt för mig jag vet, bjuda på små tomater, men jag kanske kan ändra på henne. Om inte hon hinner först då.

Inga kommentarer: