onsdag 11 juni 2008

IKEA istället för Sex and the city

Karin ringde och undrade varför jag befann mig på IKEA istället för pressvisningen av Sex and the city.

Jag vet faktiskt inte. Folkskygg? Vill inte sitta inklämd mellan Jan-Olov Andersson och Ebba von Sydow. IKEA är roligt?

Nä. Jag vet faktiskt inte. Men jag HAR mycket att göra. Vi ska inreda ett kontor hemma i sovrummet. Beställa tårta och ordna inför dotterns kalas på fredag. Dottern ska dessutom gå på kalas i morgon (här i vår söderförort har vi börjat köra med kalas på vardagarna). Jag ska skriva lite saker. Ha möte med tv-människorna. Dessutom måste jag hinna förfalska Ronnies och mitt falsklegg tills på fredag kväll då vi ska ha äta middag på Teatergrillen. På hans ska det stå 21 (kul för honom att verka äldre) och på mitt 26 (kul att få vara ung igen).

Inga kommentarer: