måndag 7 april 2008

Agneta dissade Porseryd, Marit och jag åt middag

Jag är nöjd med kvällens program. Lite väl småtrevligputtrigt kanske men så får det bli ibland. Svårt att intervjua kompisar, helst ska man undvika det men Marit är Marit. Agneta dissade Pelle Porseryd, good! De ska fan ha´t. Det ska fatta att deras jobb är på riktigt och inkluderar en viss värdighet. Marit sjöng magiskt. Sedan gick Marit, Åsa och jag och åt middag på Rival. Vi avhandlade allt mellan moln och grus. Viktigast var att vi kom fram till att:

1. Killar kan vara väldigt "kattiga", de snackar mer skit än man tror men ändå är det tjejer som har rykte om sig att catfighta.
2. Vi ska bli bätttre på att inte dissa andra utan ge kärlek (låter klyschigt men svårare än man tror).
3. Min födelsedagsmiddag senare i april ska bli kul.

1 kommentar:

Anonym sa...

1.Har jag alltid hävdat.Avskyr när tjejer sägera att dem bara umgås med killar för där är det raka rör.My ass säger jag,killar är sådana skitpratare + att man inte kan lita på att ha dem kvar som kompisar när dem skaffar tjej.Man används som flickvänssubstitut fram tills dem får den äkta varan.Efter flera sådana besvikelser håller jag mig bara till tjejer och gaykillar.Killar ska liggas och lämnas,haha.