tisdag 29 april 2008

Sanningens ögonblick med Pontus Gårdinger

Här är frågorna som Pontus Gårdinger svarade på i Studio Belinda och Margareta Winbergs "dom".

1. Jag tycker att Fredrik Wikingsson är mer begåvad än Flip Hammar?

Pontus: Nej Margareta: Sant

2. Jag tycker att Magnus Uggla är anstötligt kort

Pontus: Nej Margareta: Sant

3. Jag är avundsjuk på Kristian Luuks karriär

Pontus: Ja Margareta: Sant

4. När jag frågar en kille i programmet (Sanningens ögonblick) om han vill att hans tjej skaffar silikonbröst och han svarar "ja", så skäms jag lite för att leda programmet.

Pontus: Ja Margareta: Sant

5. Jag drabbades av ljumsbråck när jag hade sex en gång.

Pontus: Nej Margareta: Sant (på den här sista frågan tror jag att vår mänskliga lögndetektor Winberg halkade aningen snett men men...)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gårdinger är en bra snubbe!

Belinda sa...

Pontus, är det du...?

Anonym sa...

Nu har jag sett det där programet. Så värdo - jag litar inte på såna där program. Har dom nån liknande lotteriinspektion över sig som bevakar att allt går rätt till? Jag är inte pryd för fem öre å skulle lätt svara ärligt på alla frågor, men många av kvällens frågor vet jag inte ens svaret på. "Är du avundsjuk på dina väninninor som har barn?" Hur lätt är det liksom? Bara för att man ger ett svar behöver inte det betyda att det är det rätta rakt igenom. Nästa vecka kanske man inte alls är avis, hur fasiken ska man då veta vad man ska svara. Nä, då piper det till i apparaten som säger fel, fel, fel, fel som Brasse i Fem myror. Inte konstigt att detektorn ger felslag. Riktigt töntigt. Gör folk verkligen VAD SOM HELST för pengar? Va??? Jag skulle iof göra VAD SOM HELST för att jobb - så det är väl i princip sak samma. Haha

Anonym sa...

Förresten en fråga till. Har den där Gårdinger aldrig någonsin visat sig rakad? (I ansiktet alltså)