tisdag 15 april 2008

Frilansaren

Ska plåtas för en tidning i morgon men det har varit lite strul på vägen med hur/när/var och ingen ringer mig. Hade det inte strulat nu hade jag struntat i att frilansaren som gjorde intervjun var riktigt kass men nu är jag så uppretad. Frilansaren kom till intervjun och visste inte att jag hade barn. Det är humor. Den detaljen är ju jävligt lätt att kolla upp om man säger så. Visste inte så mycket om mig alls. Intervjun skulle handla bland annat om mina böcker, hade hon läst dem tror ni?? Ens en sida? Reserach är ju annars det första man gör på en person man ska intervjua. Jag har full förståelse att man inte hinner grotta ner sig totalt men bara lite basic, hur svårt ska det vara? Sedan hade hon ingen bandspelare. Det skrämmer alltid mig när folk bara antecknar. När jag fick texten förra veckan var det flera faktafel och saker jag inte hade sagt. Tänte skita i det eftersom hon var snäll men nu när det strulade så mycket så sa jag det till tjejen på tidningen.

me- whiskeybitch today

Inga kommentarer: