tisdag 29 april 2008

Mer Belinda åt folket

Det här är det finaste någon skrivit om mig under säsongen. Jag måste få skryta. Tack Ina!

Jättebra program igår!

Jag måste bara berömma dig Belinda, för jag tycker verkligen att du har vuxit otroligt i din roll som programledare. Du är hur proffsig och bra som helst! Det jag gillar mest med dig är att du verkligen tar dig an alla kändisar, stora som små, på samma normala nivå, om du förstår vad jag menar. Du verkar inte bli "starstruck" som många andra, som behandlar vissa med silkesvantar nästan bara för att de är kända. Istället bjuder du på dig själv och är inte rädd för att vädra dina egna åsikter också, och då blir det en riktigt bra dialog. Man ser att dina gäster slappnar av i ditt program på ett helt annat sätt än i många andra, och det är ju verkligen en viktig egenskap för att göra bra intervjuer. Dessutom ställer du riktigt bra, intelligenta och roliga frågor.

Mer Belinda åt folket! :-)

12 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med. Dessutom väldigt bra sminkning i gårdagens program. Stort grattis till tittarsiffrorna.

Monique

Belinda sa...

Tack Monkan, du var väldigt snyggt sminkad i går också. Så kul att du är back in tv-business!

Belinda sa...

Tack Monkan, du var väldigt snyggt sminkad i går också. Så kul att du är back in tv-business!

Anonym sa...

Åh vilka fina ord, alldeles sanna dessutom!

Ta åt dig!

// Jenny

Anonym sa...

Mer BELINDA till vanliga TV-kanaler! TV4 - ni gör en miss om ni inte värvar Belinda snart!!!

Jag är helt övertygad om att fyran å trean å femman minsann sitter å läser din blogg å nyfiket spanar in ditt program. Du blir snart headhuntad å då snackar vi stora siffror, i klass med Luuk typ.

Belinda sa...

Jenny darling- annars fixar väl du det åt mig...

Anonym sa...

Nej men vänta nu, Jenny nr 2.
Belinda är för bra för "dem".
Jag önskar att Hon (du, Belinda) fortsätter i samma goda anda som nu. Inte ska det ledas något töntigt fredagsprogram i uppstyltad min. No freakin way, you're too good, B!

Ina har absolut rätt i sitt fina brev.

Puss i pannan,
och lycka till i fortsättningen!

Anonym sa...

Men trean och fyran är ju värsta bajskanalerna. Börjar du på fyran så får du säkert Porseryd som producent och sen är du fast i Schulmansmeten.

Ina sa...

Sen glömde jag skriva en annan viktig sak.

Du brukar ha otroligt snygga skor på dig! :-)

Belinda sa...

Jag blir så glad av er. TAck tack tack. NU blir det en säsong till här på Tv8 och jag ska försöka göra det så jävla bra jag bara kan!

Belinda sa...

Jag blir så glad av er. TAck tack tack. NU blir det en säsong till här på Tv8 och jag ska försöka göra det så jävla bra jag bara kan!

Anonym sa...

Ammmeeee - jag som precis skulle buda över ett kontrakt till dig Belinda. Nähä, stanna kvar på TV8 gör de... grrrr. Det är nog bättre att jag koncentrerar mig på att försöka skaffa mig själv ett jobb först, med betong på åtminstone ETT - helt plötsligt står jag HELT UTAN! Jag lär inte bli värvad till TV4 - inte ens till tidningen "Min Häst". Det är lågt, riktigtlågt...