tisdag 22 april 2008

Tuttchock!




Hahahahaha. Det här är inte klokt. Det här är min första bok "Reporter erkänner gravidchock" på franska. Boken har ju bland annat sålts till Frankrike. Vilket jävla omslag. Fick en chock när jag öppnade paketet från mina agenter på Bonnier Agency Group i dag. Som om jag beställt hem gravidporr ju. Och nej nej nej, det är inte jag på omslaget.

Om det är någon därute som läser franska och inte har boken. hör av er så skickar jag en styck bok med weirdporrigt omslag.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Oahahahaha...!!! Det var det sjukaste omslag jag sett!

Men du, vilken snyggo top du har på dig, var kommer den ifrån?

// Jenny

Mr K sa...

Åh, jag jag jag.
Läser franska och vill läsa boken.
Omslaget är väl ganska estetiskt ändå tycker jag, men ok - kanske lite porrigt.

Anonym sa...

Eh!
På allvar? Det måste vara ett skämt.
Vem faan köper den med det omslaget?!

Lydia sa...

He he, vilket groteskt omslag. Bara fransmännen kan komma på något sådant. Har gett upp hoppet om att förstå deras märkliga humor vid det här laget. Skulle bli riktigt glad om du menade allvar med att skicka ut ett ex till en fransktalande, dessutom är jag en nyyyygravid fransktalande. För att visa hur mycket jag uppskattar dig som författare och programledare tänker jag smacka upp bokomslaget i ansiktet på oskyldiga människor när jag läser på bussen! Fast jag kommer att skämmas...

Belinda sa...

Lydia och Mr k: mejla era adresser till Belinda.olsson@moderntv.se så skickas två böcker!

Belinda sa...

Jenny, det är en klänning rån Zara (förra året tyvärr).

Belinda sa...

Sandra, dem skämtar inte. Vi snackar fransoser här. är inte allt lite erotiskt för dem..

Sliven sa...

Härligt galen bild, den påminner om Whoopie Goldberg i ett badkar med mjölk. ^_^

Får mig att önska att jag kunde franska!

bebisdelfinen sa...

Jag bor i Genéve och försöker lära mig franska. Och jag har tänkt länge att läsa din bok. Den kanske inte är så svåråtkomlig som jag trodde. Men det vore ju nice om du ville skicka den till mig.

Anonym sa...

Wow va fränt! Varför kom inte MINA böcker ut på franska? Nä, finska å estniska. Skitkul! Synd som fan att jag inte kan franska...

Belinda sa...

Bebisdelfinen, mejla till belinda.olsson@moderntv.se Det finns EN bok kvar så den kan du få!

Anonym sa...

Hej Belinda!
Måste säga att jag blev frälst när ja läste gravidchock. läste ut otrogen på öppen gata minst lika fort! du och martina haag är mina favoriter, ni skriver på ungefär samma språk. verkligen min humor! =) kommer det nån mer bok i samma stil? har ingen riktig koll på dina tidigare böcker men är någon mer i ungefär samma stil? :)
Du är grymt bra! =)
fortsätt så!

Glad midsommar!
/zizzi