onsdag 23 april 2008

Bokrelease



Ana, Emma och jag. Ana (Udovic) och jag lärde känna varandra när vi var vikarier på Aftonbladet för många herrans år sedan. Vi höll ihop där. Sedan jobbade vi ihop på Sourze. Ana är frilans, jobbar bland annat för Mama och Passion for Business. Förr i tiden när vi inte hade barn och var ute fem gånger i veckan var Ana alltid den som skällde på alla som ville gå hem. Hon skällde på riktigt. Ana har också skrivit en barnbok som heter "Vem är tjuven, Mirjam" som handlar om en liten tjej och en galen tant.


Emma provar Anikas snygga "Flugan"-brillor (Alexander Mqueen)


Ana borde göra reklam för American Apparel tycker jag. Hon är en Apparel-tjej.


Anika med "smink-Anna" från fyran och Fredrik som är producent på Lantz.



Titta på Anas fasta tag om sitt vinglas. I början av kvällen verkade det som om Ana skulle bli tvungen att gå hem eftersom hon hade lovat några kompisar att vara "BB-jour", det vill säga om värkarna kom igång skulle hon passa barnen. Ana var väldigt bekymrad över om hon skulle våga dricka något. Men så ringde gravidmamman och sa att Ana inte behöver vara barnvakt förrän 06.30 nu i morse. Därav det krampaktiga taget om vällingflaskan...



Det var en kul kväll men jag var "duktig" och åkte hem.

1 kommentar:

Ana sa...

Tack Belinda! Du är för skön. Jag lovar att bli bättre på party i framtiden! Party är ju för fan mitt middle name.