måndag 28 april 2008

There is a heaven!

Kolla pressmeddelandet.

"I morgon är det Free Cone Day, den dag på året som glasstillverkaren Ben & Jerry’s för 29:e året i rad ger gratis glass till sina konsumenter. Firandet äger rum i anslutning till Ben & Jerry’s egna butiker. I Sverige finns Ben & Jerry’s, förutom i livsmedelsbutiker, i egna glassbarer i Malmö och Linköping. Med början i morgon firas Cone Free Day även i Stockholm, där företaget öppnar en helt ny butik på Sergels Torg. Free Cone Day arrangeras mellan 12.00 och 16.00 under morgondagen".

FATTA HUR FEEEET JAG KOMMER ATT BLI HAHA!!!!!!!!!!! En egen butik...

4 kommentarer:

Anonym sa...

AAAAAAAAAAAAAAaaaaaaargh!

Jag har kommit till
himlen!

Anonym sa...

Jag måste flytta till Stockholm!!!

Belinda sa...

Vi ses där hehe...

Annika sa...

Nästan så att jag måste åka in till stan, bara för glassens skull. Men jag är fortfarande sur för att de tog bort "The Vermonster", världens godaste glass :(