fredag 25 april 2008

Klädproblem för katolik

Ytligt kanske men grava klädångetsproblem för ikväll. Tänkte först ha en kort vit spetsklänning (H&M) med kolsvarta strumpor och skyhöga lackskor. Men den är väldigt kort. Jag snackar gärna rätten till abort med biskopen men inte tänker jag visa rumpan. Han är nog pryd. Han var munk tills han var femtio. Jag tycker man tar seden dit man kommer (vad gäller mig alltså). Nu blir det nog en något längre sidenskjortklänning från Tiger. Den är snygg men avslappnad. Och mina höga acneskor. Eller röda skor kanske. Lite devil goes catholic.

9 kommentarer:

Amanda sa...

Tycker du ska stajla dig så här:

http://www.simplenomics.com/
wp-images/madonna.jpg

Anonym sa...

Jamenherregud inte kort vit klänning. Nejnej.

Vera sa...

Applåder för att Studio Belinda sänder en ny säsong!
Du efterlyste ju tips från oss tittare. Here it comes ...
1. Vad har ni gillat?
Upplägget är bra. Intressanta gäster. Badrumssnacket i början.
2. Vad har ni inte gillat?
Att programmet e för kort. Ge det minst 45 min - 1 timme så samtalen med gästerna blir lite djupare.
3. Vad vill ni ha mer av?
Oväntade möten som tex Mia Skäringer & Linda Rosing. Det var lite kul. Ge gästerna ngn aktivitet/uppgift som är rolig. Till sist bjud in Björn Gustafsson ;b

Belinda sa...

Sandra, den är beigeaktig pch väldigt enkel men med lite spets på. Du skulle gilla den. med min röda toppluva till...

Belinda sa...

Bra idé´ Amanda...

Belinda sa...

TAck vera.

Ja de ska få mer uppgifter. Men kolla på måndag. POntus Gårdinger och Margareta Winberg.

JAg önskar också programmet var 45 min!

Anonym sa...

Sluta skriva om vilka klädmärken du använder. Det förstör en annars ganska trevlig blogg.

Belinda sa...

Fast det är väldigt sällan jag skriver om klädmärken här på min ytterst trevliga blogg.

Malin sa...

Sluta absolut inte prata om klädmärken (eller för den delen smink) det lyfter en annars trevlig blogg till en ännu mera läsvärd nivå.