måndag 21 april 2008

Ny säsong av Studio Belinda

Missade ni programmet blir det repris i morgon kl 12. Vi fick ett litet miniscoop av Mia Skäringer. Hon ska spela huvudrollen i Emma Hambergs filmatisering av Mossvikens fruar (det är inte helt klart med SF men verkar mest vara formalitet). Efter programmet satte jag mig att förhandla med Tomas Hall. Han ser ju så söt och oskyldig ut, Yoga-chefen. Men jag lät mig icke förledas. Tror jag. Han är ju slugare än vad man tror. Varför vi förhandlade? Det är ju så att det blir en ny säsong. Det har jag glömt berätta för er. Det kommer att bli en del förändringar men sådant är bara bra.

Så nu vill jag veta från er!

1. Vad har ni gillat?
2. Vad har ni inte gillat?
3. Vad vill ni ha mer av?

Bring it on!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Förklaringen till varför det aldrig är några tjejer med i svenska humorprogram.

http://www.youtube.com/watch?v=pP3NoNXcH9Q

Anonym sa...

Jag önskar att jag hade 8:an, då hade jag svarat...

Anonym sa...

Åh vad härligt att tycka till. Så här tycker jag:

1.) Jag har gillat själva intervjudelen t ex programmet med David HAllenius och Erik Gadd var ett roligt samtal. Blandingen på gäster har varit bra och ofta gett upphov till oväntade konversationer.

2. Jag har inte gillat kuriosainslagen typ dansande hund. Var det samma program kanske som det jag nämner ovan? Minns att jag tänkte nej ta bort, jag ville höra mer av huvudgästerna istället.

3. Längre studio belinda med mer tid för samtal skulle jag vilja ha. (Herregud, jag håller på att bli medelålders, men vad är det för fel med 45 min så att det blir mer tid över för prat?!) Inslagen med livemusik i stil med First Aid Kit har varit pricken över i. Mera mera tack!

mvh
Anna-Lena