onsdag 9 april 2008

Grattis till mig!

I dag fyller jag 34. Men redan i natt gick det åt fel håll. Dottern hade växtvärk och sonen bara freakade hela tiden. När jag precis hade somnat ringde Aftonbladet och undrade om jag hade krönika att lämna till idag: Neeeeeeeeej! Till slut stod jag mitt i vardagsrummet och skrek tyst rakt ut så där som dårpippiga människor i tvångströjor gör. Sen kom min man hem och tog över tack gode gud. I morse fick jag tårta på sängen och ett hemmagjort smyckeskrin av dottern. Mannen jagar fortfarande runt efter stairmastern som jag ska ha framför teven så det återstår att se om jag får den idag. I kväll blir det middag på Le Rouge. Men först ska jag till frissan. Örjan min frisör, jag har skrivit det tidigare men han vägrar göra mig blond för han menar att det kommer se "polackgult" ut. Lite fördomsfullt uttryckt kanske men vad fan, ni vet ju vad han menar. Men i dag ska jag bli lite blondare. Jag vill polackgult!

Vi hörs senare!

PS: Nyheten att Blondinbella kommer på måndag har spridit sig som en löpeld. Hur stor är den här människan egentligen?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Om jag fick vara kopparröd i håret skulle jag inte behöva göra något mer, någonsin that is.

Vaj polackgul? Whats the catch?

Anonym sa...

Ja och grattis! Hoppas du får en fin dag och litet fint att lägga i det nya skrinet!

Belinda sa...

Jag gillar att vara blond men eftersom jag är rödhårig blir det lätt gult. Jag skulle vilja vara vithårig men då ramlar håret av. tycker du jag ska köra kopparrött??

Honungsblont låter väl snyggt?

Anonym sa...

Rött är väl finast, tycker du inte?!

Jag är svarthårig. Min frisör skulle
ge mig spöstraff om jag ens nämnde
rött. Tydligen skulle det passa mig
väldigt dåligt.

Rött, alltså.

Anonym sa...

Grattis!!

Har aldrig kommenterat förrut, men jag läser varje dag. Du e min idol! :-)

Och honungsgult är ju skitsnyggt!

// Jenny

Ina sa...

Grattis på födelsedagen!!!!

Belinda sa...

Ina och jenny- tack! Jag blir glad att ni bryr er!

Anonym sa...

GRATTIS! Tänk att man kan va så snygg när man är 34 år! WOW!

Anonym sa...

Blondinbella kommer dessvärre att glömmas bort likt Hjalle & Heavy gjorde. Vem minns dom nu?? Gör du? Du kanske ska bjuda in dom till ditt program - vad har hänt i deras liv sen dom var så hypade typ -98?? Kan va intressant. Fast ingen kommer ju ändå fatta vem det handlar om. Haha!