tisdag 8 april 2008

Jag är utfryst

Inför programmet i går kväll skickade jag ett litet meddelande till alla i min phonebook så att de inte skulle missa fina Marit och Agneta. Ett av sms:en gick direkt in på Calle och Alex Schulmans sajt, ni vet vilken. Jag fattade inte att det blev hallabaloo men uppebarligen blev bröderna skitsura. Så nu är jag BLOCKERAD från deras SMS-funktion. Love it.

Men lite synd är det. Jag höll just på att författa ett lååååååångt sms om alla som jag tycker är töntar i branschen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag måste säga att jag absolut inte förstår mig på familjen Schulman. Vari ligger deras storhet? Varför har de sån makt? Bara en tanke när jag såg ditt inlägg. Det gör väl inget att vara blockerad på deras sajt? Du är ju ändå mycket ballare!
Hälsningar,
malin

Anonym sa...

Äh, skit i Schulmans! Jag uppskattade Henkas utfrysning av familjen S vid hans 40-årsskiva :)

Belinda sa...

Haha. Jag skiter i dem.

Anonym sa...

Humor!
niklasstromstedt.blogspot.com/2008/04/en-humorsajt_09.html