onsdag 16 april 2008

OH BABY MOORE!

Oj oj. Har inte kunnat blogga idag eftersom min man tog min datorsladd (han påstår att det är hans men det stämmer inte) och vår hemmadator kraschade. Men nu så... idag har jag blivit plåtad för en tjejtidning. Kommer i juni. Fotografen var skön och jättebra. Men jag döpte om honom till Ibiza-DJ:n eftersom han envisades med att säga saker som "Yes, baby" och "Yes, give me more baby". Man kan inte säga så till en 34-årig småbarnsmamma som fotgraferas vilket jag upplyste honom om. Men han var rolig. Han har lovat att skicka bild på oss. Får se om den kommer så ni får se honom.

"Egentligen tar jag betalt för nakenbilder på mig själv" fick jag just ett sms från fotografen när jag nu bad honom skynda skicka bild på sig själv.

Man skulle kunna tro att skojaren var från Götlaborg!

Träffade också på sweet Claes de Faire på TV8. Han skulle göra Resume-tv. Skriptan var tvungen att skriva in hela hans jävla manus i datorn (till promptern) för han hade glömt att mejla det. Claes, så gör man inte!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att du skällde på honom! :)
Han kommer aldrig göra det igen!

Belinda sa...

Vi jobbar på det i alla fall!