måndag 11 februari 2008

Ge mig Christer Sjögren!

I mediavärlden ska alla ha en mentor. Helst Amelia Adamo eller någon annan som beundras för att de inte ber om ursäkt för att de avgudar sig själva. Jag har ingen mentor men nu vet jag exakt vem jag vill ha. Christer fucking Sjögren. Såg honom precis i SVT:s morgonsoffa och han är ju för skön. Han blev ju totalsågad inför schlagern av alla journalister men som en gås under rinnande vatten bara ler han sig i genom det och förklarar att han har hållit på så länge att det är inget som bekommer honom. Han är totalt- TOTALT- oängslig och bara sluddrar sköna citat om att man måste tänka på glädjen. Programledaren i SVT frågade Amy Diamond om hon tänker på hur ung hon är. Christer böjer sig fram, fyrar av ett stort leende och:

Ölden ha ingen betydälsä i mösikäns sköna vääd

Christer och jag. Säger bara det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

JASSÅ! Det var du som röstade på honom :P

Belinda sa...

he he