tisdag 26 februari 2008

Sönder men inte golvad

Jag. Älskar. Min. Tandläkare. Dunderhål, jättelagat, men inte rotfyllt. Min tandläkare är tillbaka från mammaledighet och exakt så fantastisk som jag mindes. Hon är inte stiff, föreläser inte, har tålamod med att man är en pussy och säger vad hon gör hela tiden så man slipper ligga och undra för det gör man ju. Man vill bara ligga i hennes famn och lyssna på vaggsånger hela livet.

Det där sista lät fel. Jag menar inte så. mer att hon är bra. En bra tandläkare ska inte underskattas.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan man inte få namnet?
Jag har precis varit på mitt andra rotfyllningsbesök och bölat i 180 medans tandläkaren som inte kan svenska tjatat på engelska, it don´t hurt yes, you have to relax.Du kan relaxa själv gubbjävel och ge mig den jäkla sprutan istället för att kolla varje gång om det gör ont.Inför nästa besök ska jag proppa i mig valium utav bara helsike.