tisdag 5 februari 2008

Vi ses i fängelset?

Jag drog fram alla mina skolådor med kvitton från 07 som måste sorteras och skickas till revisorn INNAN maj. Eller när det nu är deklarationen ska in. Satte mig på vardagsrumsgolvet och fick ångest. Jag tror alltid att jag ska få JORDENS kvarskatt och ser framför mig hur barnen och mannen kommer och hälsar på mig på en öppen anstalt där man har illasittande träningsoverall i färger som skär sig helt med hyn och jobbar ihop 5 kronor timmen för IKEA. Ångest!

Innan jag fick ångest var jag nere på stan och köpte en kort jeanskjol. Jag tror på jeanskjolar i vår. Jag skulle också vilja ha en ljus jeansjacka som är kort men inte så figursydd. Ser ni en sådan så hojta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Samma ångest här. Vi kan skriva nån kul bok ihop i vår kala cell med stampat jordgolv. Dom kommer skicka oss till ett Thailändskt fängelse... Vi får smuggla in pennor i våra underliv, skriva på palmblad eller vad dom nu har för blad i Thailand, kokos eller skitsamma. Det var inte ens kul...