onsdag 13 februari 2008

Luuk var lite svår

Puh. Nu är Luuk avklarad. Resultatet ser ni på Måndag. Jag var nervös. Jobbigt att intervjua någon som redan gör jobbet inför tre miljoooner människor. Han är ju lite hemlig på något vis också. Svår att intervjua. Men väldigt trevlig. Jag tror att han hade kul men han tyckte att jag ställde för många "kvällstidningsfrågor" mot slutet. Vad det där handlar om får ni se på måndag.

Veronica Maggio spelade sin nya hit, Måndagsbarn. Det svängde. Hon hade en skitsnygg Filippa K-jacka. Jag gillar ju inte Filippa K-märket så överdrivet annars. Tycker det är kläder för en arisk armé. Alla kläderna ser likadana ut, inget sticker ut. Baskläder. Gud vilket tråkigt begrepp. Men det behövs jag vet.

1 kommentar:

Anonym sa...

En av mina böcker kom ut på estniska och jag fick för mig att skicka en till Luuk. Men jag gjorde det aldrig, för han är ju "lite svår". Haha

Jag vill se dina program, men det går inte! Inte har jag fått nåt mailsvar av TV8 heller... grrr!