onsdag 13 februari 2008

Huvudvärk och Kristian Luuk

Jag sov dåligt i natt. Och jag vaknade med huvudvärk. Inte så kul. Sedan fick jag en massage av Virtanen (bara axlarna) som Magnus Talib filmade. Sedan satt han och klippte ihop den på ett för mig inte så fördelaktigt sätt... Jag är lite orolig för Magnus. Det kan vara så att han är sexuellt frustrerad och det vet vi ju hur det går för "unga" män som inte får till det. Just det, de springer omkring vid parker och i badhus och blottar sig.

Men snart ska jag åka till studion. Vi ska spela in måndagens program redan idag. Ankan har fixat Luuk himself. Han är en upptagen man så han kunde bara komma just idag. Det ska bli skitkul. Hans doldis till vapendragare kommer också som gäst- Josef Sterzenbach. I snart tio års tid har han skrivit manus åt Luuk på olika produktioner. Dessutom ska Veronica Maggio spela sin nya hit, Måndagsbarn.

Efter inspelning ska jag övertala Ankan att vi går och dricker vin.

Inga kommentarer: