onsdag 13 augusti 2008

Aftonbladets nya Alex Schulman

I dag läste jag att Malin Wollin kallade Sienna Miller för puderluder. I love it. Så underhållande när en svensk krönikör som bor 7 miljoner rymdår från stjärnorna blir upprörd över att Sienna Miller pippat med en fyrbarnspappa runt vilken omständigheterna är minst sagt oklara ännu (ni vet, Veckans NU säger en sak, KLICK en annan). Själv är jag jävligt pissed på Madonna som ska ställa in sin 50-årsfest för att hon stukat foten. Så gör man fan inte när man har adopterat en unge från Malawi som kanske aldrig varit på kalas. Bad fucking kharma you cocaincrackwhore.

PS: Om Madonna stämmer mig nu, fattar ni hur jävla körd jag är. Förlåt barn, mamma ville bara vara lustig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha det här räddade min dag, fifan vad roligt skrivet!!!

Belinda sa...

Jamen allt för mina läsare

Anonym sa...

du? fantastiskt vilken skärpa du har i ditt skrivande. har aldrig sett din blog tidigare, har läst tre inlägg och är nu fast. du är bokmärkt :)