tisdag 12 augusti 2008

Rösta på mig!

Min vän Monique har visat mig ljuset. Kolla. Man kan rösta på mig!!!!!!! Kom igen nu alla. Nu fan ställer ni upp. Det är det minsta ni kan göra för mig när jag bjuder ut mitt liv till prostitution. Varje dag försöker jag skriva något speciellt, bara för er. Vi tar hem det här. Vore det inte sjukt kul om lilla Studio Belinda gick upp där och roffade åt sig en Kristall framför alla SVT:are som bara: Öh, vem är det? Är det sjubarnsmamman från Bromma? Den arga feminsthaggan på Aftonbladet? JA DET ÄR JAG!!!!! och jag vill tacka Lisa Fabre och Maria Sveland och såpan Våra bästa år och jag vill tacka mina barn - ni är så fina när ni sover- och min man som är så fin när han inte bråkar med mig och MAMA, MAMA you made me!!!!!! Tack.

6 kommentarer:

emster sa...

Har sett ett program av Studio Belinda men herregud jag gör vad som helst bara inte ANNA SKIPPER vinner!

Anonym sa...

Du har fått min röst! Bjuder du på stor fest sen då? Det är väl det minsta VI kan begära;)

Anonym sa...

Jag röstar på dig om du lovar att tacka min darling Hem till gården också!/Korkad Anna

Anonym sa...

SJÄLVKLART röstar jag på dig, men fast det är redan är gjort (hittade dit genom Linda Skugge förresten) så skulle jag så gärna vilja be dig att OM OM OM du vinner SNÄLLA tacka Lisa Fabre i tacktalet? Det är väl inte mycket begärt?

Anonym sa...

Man får alltså rösta hur många gånger som helst, bara att trycka på "Rösta" bredvid din bild?
De visar ju inte någon bekräftelse om att min röst hade gått igenom- eller gör det det på er skärm?

Säg gärna till om man får bara trycka hur många gånger som helst, för nu ska jag ringa techsupport för min dator, och det betyder att jag kommer att ha dötid på den låånga telefonkön då. Lika bra att trycka på "rösta" under tiden.

Belinda sa...

Hem till gården och Lisa Fabre. deeeal