måndag 11 augusti 2008

Bobbo Krull och kulturchocken

Einar vår fotograf til inslagen är jättegullig (min kamera är sönder, väntar på en ny så att ni kan få se en bild på honom). Han ser ut som en medlem ur det där pojkbandet med IDOL-killarna, ni vet. Danny, Erik och vem det nu är. Vad heter dom? Eller han Jimmy som var med i Fame Factory. Mer så kanske. Jag ser framför mig hur Bobbo Krull sätter tänderna i honom. Häromdagen sa Bobbo Krull till producenten om fotografen: "Det är väl ingen sån där med stuprörsjeansen vid knäna som fjantar sig" om Einar.

Jag ser en kulturkrock på ingång. Jag vill inte att Lill-Einar blir skadad i den. På onsdag ska vi filma ihop för första gången, Bobbo, Lill-Einar och jag.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Inte så imponerande info från Bloggportalen.
Statistik:
Besök senaste veckan: 171
Placering privata, alla: 1877
Placering privata, Feminism: 50
Placering privata, Föräldraskap och barn: 256
Placering privata, Journalister och media: 114

Sluta vara en streber så kanske det blir bättre.
Anna

Belinda sa...

Innan jag åkte till Cypern i juli hade jag 5000 och låg etta på feminsmlistan. Nu är jag så jävla ute. Vad gör jag fel? Eller ännu bättre: VArför bryr du dig???

Anonym sa...

Men nu har jag hittat hit så nu jävlar går siffrorna upp!Sign Anna som är för korkad för att klara av att fixa ett användarnamn.

emster sa...

Yay, fajt.

Veva nu Belinda, jag hejar.

Anna: vad är det för fel på att vara streber?

Belinda sa...

Bra Anna, hjälp mig bli nummero uno again.

Anonym sa...

Chockerande. Verkligen; jag trodde din blogg var rätt bigg. Jag läser bara tre-fyra bloggar, och din är självklar. En skön mix av på-pricken-betraktelser och roliga anekdoter. Kryddat med mumsiga plutmunsbilder. Ehehe... ursäkta.