måndag 18 augusti 2008

Solrosfrö undrar över min svett

Solrosfrö skriver: Jag är imponerad av din rivstart! Skjortan trodde jag hade ett blankare mönster när jag tittade på bilden först... ;) Tack för en underhållande blogg. Jag kikar in här så gott som dagligen och får mig alltid ett gott skratt.
Solrosfrö, först måste jag kolla om du är kompis med Lisa Fabre. Det är något med namnet.... sedan kan jag säga att skjortan ÄR glansig. Sååå svett blir jag inte hehe. Lite måtta får det vara. Men jag är glad om jag får dig att skratta. It´s my lifemission.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är väldigt söt, "trots" dina extra kilon. Du ser rätt smal ut ändå på korten. Hur lång är du? Vad är "målvikten"?

GI är det enklaste sättet för mig att gå ner i vikt och förhoppningsvis behålla det.

Kram
/Minus 15 kilo