söndag 10 augusti 2008

Hallå? Dejt till Marcus tack!!!!!!!

Alla småbarnsmorsor därute, någon singelkvinna har alla i bekantskapskretsen, ni vet hon som vi tycker lite synd om för att hon inte träffat någon och därför inte har det lika bra som vi har det fast i hemlighet är hon så jävla glad att hon inte har blivit som oss och det är vad hon snackar om med sina andra singelvänninor när dom är ute och drinkar... Just den kvinnan ska vi fixa ihop med Marcus (alternativt en skön frånskild småbarnsmamma). Kom igen nu!!!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Belinda

Ville bara förhöra mig om hur det går med dina försök att finna en kvinna till Marcus? Många som hört av sig? Måste erkänna att jag är lite intreserad men då jag precis avslutat en relation hade jag liksom lovat mig själv att leva i återhållsamhet, satsa på karriär, yoga och personlig utveckling. Därför skriver jag till dig istället för M. Trots mina löften om självförverkligande kan det väl knappast skada m lite manlig fägring?Finns dock en dold agenda m att dejta Marcus. Möjligheten att få hänga m dig. Ser redan de mest underhållande par-middagar framför mig:) Nåväl, lyckats koppla ihop honom med någon/några ännu?

Mvh
V

ps. Instämmer med dina tankar kring den nya "downshifting"- trenden. Det är den övre medelklassens privilegium. Extra ironiskt blev det när Axen-Olin medelade att hon, trots flera lockande arb erbjudanden,skulle ägna resten av året åt barnen,trädgårdsarb och andra trevligheter. Detta samtidigt som hennes gelikar from första juli drog åt svängrämmen ytterligare för de arbetsskygga och slöa bidragsmotagarna.Bara den som har resurser har råd att vara trött.