onsdag 6 augusti 2008

Är jag på riktigt?

Jag har ett stort projekt framför mig på jobbet. Ni kommer skratta när ni får veta. Lite är jag rädd att folk kommer skratta för mycket eller att jag inte vet hur det kommer landa om ni fattar vad jag menar. Samtidigt vill jag inte vara sval. Jag vill inte bygga en låtsasbild. Jag utelämnar mycket i bloggen, i synnerhet mina kids och min man, men jag vill inte vara fejkad. det är något annat än integritet. Jag vill inte bara visa mig snygg och stark även om det är enklast. Eller tryggast. Ni kommer få se mig på ett annat sätt i höst. Sedan har jag lite tv-ångest överhuvudtaget. Jag har aldrig sökt mig till tv självmant. Jag tycker att det är askul, väldigt speciellt, men samtidigt lite jobbigt, utelämnande och det tar på kraterna. Jag känner mig som en clown lite.

5 kommentarer:

Alex sa...

Nämen skaru göra en Ann Söderlund?

Belinda sa...

Nä inte riktigt. Men jag ska liksom visa mer av mig än hitills. Jag berättar mer snart

Anonym sa...

Inte just en clown - en spirande comedienne!

M

Sötbollen sa...

åh jag blir nyfiken. Din blogg är super!! en vuxenversion av min =P

Anonym sa...

Tycker du är grym.ingen fake feminist som väldigt många av dina kollegor är.Ung,kaxig,snygg och framför allt smart.

Way to go!
/
Sofia