söndag 17 augusti 2008

Jag vill peppa dig!

Hanna: Samma läge här. Junior är 2,5 år och jag är fetare än för ett år sen. Samma vikt som du typ. Körde igång förra veckan och ser dig hädanefter som en sporre. Kan du så kan jag. Vi ses på andra sidan då! :D


Ja! Man ska sporras av mig. Det är oerhört pinsamt att outa vikten men jag gör det för vem ska jag spela perfekt för. Håll utkik nu. På Onsdag får jag kostschema av Conny min coach. Då kör vi på riktigt hörru. Idag har jag varit urkass på maten. Vi har kört hela dagen och ätit McDonalds och godis i bilen. Usch!

2 kommentarer:

hanna sa...

I know. Jag är bakis och har klämt en pizza. Men jag tänker att det ändå är bättre än tidigare. För då åt jag pizza och tränade inte. Den här veckan har jag tränat tre gånger :)

Pernilla sa...

Jag tycker du är grymt cool som "outar" vikt och midjemått. Jag kan på min höjd tala om för folk hur mkt jag har gått ner, inte vad det startade på. Körde igång på allvar (igen) förra måndagen och har nu tappat ett kilo. Mkt nöjd. Så nöjd att jag nyss åt tre ballerinakex. Är det så man går ner en 5-7 kilo till?