torsdag 7 augusti 2008

På tjocken bitch

Åh gud. Jag skämdes idag. Jag påmindes om hur självupptagen jag var när jag var på smällen. Stod bakom ett par i affären. Hon var på tjocken och föreläste högt för honom om vad hon fick äta när han hade lagt ner ett paket mozarellaost i vagnen. Inte en tanke på att han kanske ville äta ostjäkeln. Och passade på att dissa att han hade kommit hem klockan 23 från en middag föregående kväll, trots att hon har sådan foglossing just nu.

Som om folk aldrig fött barn innan. Get over it.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kvinnor har fött barn i alla tider men inte hon. Nu är det väl hennes tur att gå in i graviditetsbubblan. Får du så får väl hon?

-Lotta

Alex sa...

Äh nog kan du väl unna oss att få gnälla lite?

Anonym sa...

Får man inte äta mozarella? Det gjorde jag.

Godiva sa...

Allt händer en endaste gång!