fredag 15 augusti 2008

Fångad av en stormvind

Men det måste jag säga, att folk ser sååå tråkiga ut när de är och tränar (inklusive underteckand, ja). Svarta byxor, svarta toppar, vindtygsjackor och kroppsstrumpor, sammetsset från Juciy Pjuicy. Jag ska revolutionera detta. Jag ska bli Sveriges grymmaste joggare, en dag inta spåren i glittertights från American Apparel och guldjacka. En Dallaskärring ska jag bära på mina axlar. It will happen. Jag fick höra idag att vi har fått spons från American Apparel också så nu ska jag snart dit och roffa.

It´s all happening. Känner ni det? Vinden i kväll. Ut på gatorna. Känn vinden. I´m coming!

2 kommentarer:

Ting sa...

Åh.
Jag vill ockås ha guldjacka och paljett-pantalonger på gymmet!

eff sa...

Andre Agassis sena åttiotal/tidiga nittiotal är vad alla borde sikta på. Jag menar, mannen valde att inte spela Wimbledon på grund av klädkoden med helvitt.