onsdag 13 augusti 2008

Småbarnsmammasenilitet

I dag skulle jag ringa Yoga-chefen på TV8, Tomas Hall. Hade en fråga. En viktig fråga. Ringer:
Tomas.
Hej det är Belinda
Hej
Jag stör inte i Yogan
Haha... eh? Nä?
Eh... ok. Du, jag har en fråga.
Jag ställer frågan som är lite hemlig så vi kör så här.
PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP
Eh... jaha... vill du att jag ska ta beslut om det?
Ja, det är klart.
Jaha.
Eh... okej.
Ja?
Hur många veckor sänder jag förresten?
Det vet jag inte.
Nähä... okej.
Eh... vem tror du att du har ringt.
Min chef, Tomas. Har du boffat tantrathé eller vad är det frågan om?
Belinda. Du har ringt till Tomas. Din kompis ex.
Eh...
Lång tystnad.
Oj! Hej Tomas. Fan det var inte igår.
Nä. Haha.
Oj. vad tålig du var.
Ja, men jag undrade ju vad du höll på med.
Jo, precis. Men du ha ett underbart liv då da.
Du med.
Hej
Hej

4 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHA, fan vad roligt!

Anonym sa...

hahahaha. fyfan vad kul. :D din blogg blir bara bättre för varje dag som går!

Belinda sa...

Hehe. Taack

Karriärmamman sa...

MOHAHAHAHAHAHAHAHA! Allt jag kan säga är:

Kära medsyster...jag förstår precis.