tisdag 5 augusti 2008

Hatar du min blogg, egentligen?

Jo, men hur lyckades du tolka in att jag gillade "vänster"journalister som "avslöjar" saker och sätter in folk i offerroller samt själva hyr in svart städhjälp? tycker bara bloggen här är så drygt medelklassig emellanåt och bara tjatar om karriärkvinnornas problem, har inte yppat ett ord om vem som är topshot vänsterjournalist eller vänsterproffstyckare. tvärtom, jag skiter i dom. men det är klart, det är ju en blogg av och för karriärkvinnor, men ibland skriver du bra och träffande saker vilket är anledningen att jag tittar hit ibland. /Manlig arbetare (den mest avskyvärda reaktionära människotypen som får ta mest skit i dom här kretsarna)

Hej arbetare, det var inte dig jag syftade på, att du skulle gilla vänstermänniskorna utan jag bara utvecklade ettt resonemang utifrån din kommentar. Jag tar aaallt ansvar okej. Men tycker du verkligen att jag är dryg? Jag som är så härlig och från Göteborg å allt. Moi? Go rund och glad nästan jämt.
Va? Hörru, kom igen nu...

Inga kommentarer: